Slim Selepas Bersalin

Sebenarnya rahsia Dila kekal slim lepas bersalin sebab Dila amalkan set Slim Shaklee ni la.. Dila ni memang sangatla menjaga badan. Yela Dila tak nak badan Dila naik sebab keturunan keluarga badan besaq besaq. Dila takmaulah badan Dila naik lepas bersalin. Dila pon amalkanla Set Slim iaitu ESP + ALFAFA. ESP ni mengenyangkan taw! Bila … Continue reading Slim Selepas Bersalin

Advertisements

ESP Pilihan Utama Selepas Bersalin ?

Dila nak tanya yang mana dah pernah bersalin apa yang korang consume untuk kuatkan tenaga badan?. Dila dulu masa dalam pantang Dila memang susah nak cari supliment or jamu untuk Dila amalkan. TAPI, ada satu hari ada makcik mengurut Dila ni dia sarankan Dila minum jamu yang penghasilannya dari madu lebah. Dila baru try separuh sikit je sebenarnya tapi malam tu anak Dila jadi panas macam nak sesak nafas. Ya Allah sedihnya Dila tengok hanya kerana Dila tersalah ambil jamu ank Dila panas. Menangis la Dila. Sedih tau tengok anak kecik tak boleh tidur T_____T.