ESP Pilihan Utama Selepas Bersalin ?

Dila nak tanya yang mana dah pernah bersalin apa yang korang consume untuk kuatkan tenaga badan?. Dila dulu masa dalam pantang Dila memang susah nak cari supliment or jamu untuk Dila amalkan. TAPI, ada satu hari ada makcik mengurut Dila ni dia sarankan Dila minum jamu yang penghasilannya dari madu lebah. Dila baru try separuh sikit je sebenarnya tapi malam tu anak Dila jadi panas macam nak sesak nafas. Ya Allah sedihnya Dila tengok hanya kerana Dila tersalah ambil jamu ank Dila panas. Menangis la Dila. Sedih tau tengok anak kecik tak boleh tidur T_____T.